Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (54)
Пошуковий запит: (<.>A=Середа І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Середа І. І. 
Вплив передпосадкового та поточного окультурення на водно-фізичні властивості, дерново-підзолистого піщаного грунту, мінеральне живлення та продуктивність яблуні / І. І. Середа // Садівництво. - 1999. - Вип. 49. - С. 116-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено, що передпосадкове внесення під плантажну оранку 125 т/га торфу та 300 т/га мергелю оптимізує водно-фізичні й агрохімічні властивості дерново-підзолистого піщаного грунту та забезпечує високу продуктивність яблуні на середньорослій вегетативній підщепі (ММ.106).


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-4(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Середа І. І. 
Коренева система яблуні - інтегруючий показник окультурення дерново-підзолистого піщаного грунту / І. І. Середа // Садівництво. - 1999. - Вип. 48. - С. 145-151. - укp.

Наведено результати просторової локалізації кореневої системи яблуні на вегетативній підщепі ММ 106 за різних прийомів передпосадкового окультурення торфом і прісноводною глиною дерново-підзолистого піщаного грунту, сформованого на водно-льодовикових і суглинкових відкладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-46,025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Середа І. І. 
Мінеральне живлення яблуні на різних грунтах / І. І. Середа // Садівництво. - 1998. - № 47. - С. 137-141. - укp.

Наведено результати багаторічних еколого-стаціонарних досліджень впливу фізико-хімічних властивостей чорнозему типового, а також дерново-підзолистого піщаного та сірого лісового легкосуглинкового грунту на мінеральне живлення та продуктивність яблуні. Визначальні чинники рівня та якості її врожаю - ступінь рухомості основних поживних речовин у кореневмісному шарі. Кількісний вміст загального гумусу не має вирішального впливу на продуктивність яблуні. Рівень надходження радіоцезію в продукцію залежить від фізико-хімічних властивостей грунту і сорту яблуні.


Індекс рубрикатора НБУВ: П255

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Середа І. І. 
Придатність та ефективне використання грунтів легкого гранулометричного складу для яблуні / І. І. Середа // Садівництво. - 2000. - Вип. 50. - С. 237-245. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено чинники придатності та родючості легких грунтів для яблуні, що дозволяє прогнозувати продуктивність насаджень. Розроблено диференційовані системи передпосадкового й поточного окультурення піщаних грунтів для дерев цієї культури на різних підщепах.


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-4(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Середа І. І. 
Удобрення яблуні на дерново-підзолистих піщаних грунтах / І. І. Середа // Садівництво. - 1999. - Вип. 48. - С. 130-135. - укp.

Охарактеризовано вплив доз і співвідношень мінеральних добрив на агрохімічні властивості дерново-підзолистого піщаного грунту і продуктивність яблуні. Збалансоване мінеральне живлення її за умов вищезгаданого грунту, сформованого на водно-льодовикових відкладах, підстелених з глибини 120 - 130 см легкосуглинковою мореною, забезпечується за умов щорічного внесення 90 кг/га д.р. азотних, фосфорних і калійних добрив та періодичного (раз на три роки) - 60 т/га гною. Вищі дози фосфорних і азотних добрив малоефективні.


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-434

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Педагогіка. Курс лекцій : навч. посіб. / уклад.: І. В. Середа; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. Ін-т пед. освіти. - Миколаїв : Іліон, 2007. - 195 c. - укp.

Розкрито загальні засади педагогіки, розглянуто питання розвитку, виховання і формування особистості, описано сучасний педагогічний процес, методи навчання, урочні та позаурочні форми. Проаналізовано закономірності процесу виховання, методи та форми виховання у школах, зокрема виховання особистості в колективі, специфіку виховання дітей у родині, співробітництво школи та сім'ї у даному процесі. Викладено сучасні підходи до управління школами, висвітлено організацію методичної роботи у школах.

Раскрыты общие основы педагогики, рассмотрены вопросы развития, воспитания и формирования личности, описаны современный педагогический процесс, методы обучения, урочные и внеурочные формы. Проанализированы закономерности процесса воспитания, методы и формы воспитания в школах, в частности воспитание личности в коллективе, специфика воспитания детей в семье, сотрудничество школы и семьи в данном процессе. Изложены современные подходы к управлению школами, освещена организация методической работы в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Vivere! Creare! Vincere! = Жити! Творити! Перемагати!: До 60-річчя ректора Миколаїв. держ. ун-ту ім. В.О.Сухомлинського Валерія Дмитровича Будака / уклад.: Л. В. Старовойт, І. В. Середа; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - Миколаїв, 2007. - 180 c. - укp.

Висвітлено життєвий шлях і наукову діяльність В.Д. Будака - відомого українського вченого, педагога, громадського діяча, доктора технічних наук, ректора Миколаївського державного університету ім. В.О. Сухомлинського. Наведено його статті, виступи, інтерв'ю. Подано бібліографічний покажчик праць вченого та список літературних джерел про нього.

Освещены жизненный путь и научная деятельность В.Д. Будака - известного украинского ученого, педагога, общественного деятеля, доктора технических наук, ректора Николаевского государственного университета им. В.А. Сухомлинского. Приведены его статьи, выступления, интервью, а также библиографический указатель работ ученого и список литературных источников о нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486г(4УКР)6дБудак,В.Д.

Шифр НБУВ: ВА706074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Середа І. І. 
Агротехнологічні основи вирощування яблуні на грунтах легкого гранулометричного складу : Автореф. дис... д-ра с.-г. наук : 06.01.07 / І. І. Середа; Нац. аграр. ун-т. - К., 2003. - 38 c. - укp.

Розроблено методику визначення придатності дерново-підзолистих і дерново-борових піщаних грунтів та прогнозування продуктивності на них яблуні. Установлено критерії визначення потреби хімічної меліорації дерново-підзолистих грунтів залежно від рівня їх кислотності та систем удобрення яблуні. За результатами досліджень розроблено збалансовану систему удобрювання різновікових насаджень яблуні на даних, придатних для садівництва, грунтах з диференційованим передпосадковим і поточним застосуванням добрив. Теоретично обгрунтовано та випробувано за виробничих умов високоефективні, близькі за економічними та енергетичними показниками альтернативні технології освоєння малопродуктивних піщаних земель із формуванням штучних акумулятивних горизонтів та збагаченням кореневмісного шару меліорантами. Визначено прийоми зниження міграції радіонуклідів у системі грунт - плодове дерево.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П255.1-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Середа І. В. 
Організаційно-педагогічні умови активізації процесу самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. В. Середа; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 21 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні аспекти проблеми активізації самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету. На підставі аналізу існуючих концепцій і підходів до даної проблеми визначено місце та роль самовиховання у формуванні особистості студентів гуманітарних факультетів університету, його зміст, структуру та функції. Обгрунтовано та розроблено теоретичну модель активізації процесу самовиховання зазначених студентів, критерії та рівні розвитку їх самовиховної активності. Розглянуто та впроваджено до практики роботи гуманітарних факультетів університету (виховний процес і педагогічну підготовку) основні положення експериментальної методики активізації цього процесу. Розкрито суть і зміст анкет і тестів, творчих робіт, діагностичних завдань, рівень виконання яких є показником динаміки розвитку самовиховної активності студентів. Розроблено й впроваджено до масової педагогічної практики спецкурс для студентів гуманітарних спеціальностей "Основи самовиховання студента університету", методичні рекомендації для викладачів і студентів щодо активізації процесу самовиховання студентів, апробовано методику їх роботи з щоденником самовдосконалення, написання особистісно-професійних автопортретів та створення програм життєтворчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Середа І. М. 
Особливості використання зворотних сорбентів водню в плазмових джерелах позитивних та негативних іонів : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук / І. М. Середа; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 16 c. - укp.

Проаналізовано особливості металогідридних електродів у відбивному розряді. Розглянуто питання застосування катодів у плазмових джерелах іонів водню для підвищення ефективності їх роботи. Досліджено вплив ступеня насиченості воднем металогідридного катоду на розрядні характеристики та параметри плазми відбивного розряду. Вивчено особливості порожнистого металогідридного катоду у відбивному розряді, а також збудження ефекту металогідридного катоду за менших розрядних напруг. Описано фізичну модель джерела позитивних іонів водню з металогідридним плоским та порожнистим катодом. Висвітлено нові методи керування функцією розподілу за енергіями іонних генеруючих пучків. Визначено особливості механізмів утворення негативних іонів водню в об'ємі відбивного розряду з металогідридним катодом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.11,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Середа І. В. 
Особливості інтенсивної терапії важких форм алкогольного абстинентного синдрому ("білої гарячки") : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.30 / І. В. Середа; Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2004. - 19 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.021.11-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332710 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Пєхота О. М. 
Твоє життя - твій головний проект: технологія самовиховання : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, Л. В. Старовойт, І. В. Середа. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 244 c. - (Серія "Пед. освіта - XXI"). - укp.

Розглянуто сучасні технології виховного процесу, розвиток ідей самовиховання в історії людства. Досліджено процес самовиховання особистості як самовдосконалення та життєтворчість. Розкрито психолого-педагогічний механізм і технологію самовиховання особистості. Показано особливості самовиховання студента гуманітарного факультету університету. Розглянуто процес формування досвіду самовиховної діяльності студентів за допомогою сучасних психолого-педагогічних методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Середа І. О. 
Розвиток творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. О. Середа; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 18 c. - укp.

Дослідження присвячене проблемі розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання. Здійснено аналіз стану даної проблеми у педагогічній теорії та практиці, з'ясовано сутність поняття "творчі здібності" та визначено їх структуру, адаптовану до процесу фізичного виховання. Виявлено віковий період учнів - синзетивний - для розвитку творчих здібностей, конкретизовано критерії та показники рівнів розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі фізичного виховання. Розроблено, обгрунтовано та наведено у моделі систему розвитку творчих здібностей, яка містить цільовий, структурно-змістовий, процесуальний, оцінювальний та результативний компоненти з наповненням їх підсистемами, елементами та визначенням взаємозв'язків між ними для ефективного розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.220 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пєхота О. М. 
Твоє життя - твій головний проект: технологія самовиховання : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. М. Пєхота, Л. В. Старовойт, І. В. Середа. - 2-ге вид., доповн. та переробл. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 243 c. - (Пед. освіта - XXI). - Бібліогр.: с. 171-178 - укp.

Проаналізовано основні положення теорії самовиховання особистості. Висвітлено основні історичні етапи розвитку ідей самовиховання у вітчизняній і світовій філософській і психолого-педагогічній думці. Визначено сучасні тенденції розвитку проблем самовиховання. Розглянуто фактори, які найбільше впливають на розвиток особистості. Розкрито суть і головні психологічні механізми розвитку мотиваційної сфери, роль рефлексії у самовихованні. Проаналізовано основні напрями, методи та прийоми самовиховання. Визначено особливості, шляхи та умови самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я73 + Ч489.511.223.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Середа І. О. 
Вплив засобів фізичного виховання на формування професійних якостей студентів-географів / І. О. Середа // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 237-242. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Одним з ефективних засобів підвищення працездатності, формування високого рівня здоров'я, фізичної підготовленості, розвитку професійно важливих якостей у навчальному процесі студентів є їх залучення до фізкультури та спорту з урахуванням особливостей професійної діяльності - професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП). Це стосується й майбутніх учителів-географів. Мета роботи - аналіз у літературних джерелах професійно важливих якостей та здібностей студентів-географів, які потрібно розвивати під час навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі, у тому числі й на заняттях із фізичного виховання. Відповідно до виявлених професійних якостей та специфіки роботи географа підібрано засоби ППФП для їх ефективного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Середа І. О. 
Характеристика експериментальної системи розвитку творчих здібностей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання / І. О. Середа // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 173-176. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розроблено авторську експериментальну систему розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку у процесі фізичного виховання (ФВ). Описано теоретичну модель системи розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі ФВ з дотриманням основних ознак створення систем у наукових дослідженнях. Охарактеризовано елементи системи, її підсистеми, компоненти та внутрішню структуру взаємозв'язків між ними, що надає цілісності експериментальній системі розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку в процесі ФВ. Зроблено висновок, що впорядкування знань про зміст творчих здібностей та організаційно-методичне забезпечення процесу формування креативності учнів сприяло розробці системи розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі ФВ. Як перспективне названо впровадження експериментальної системи розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку в процес ФВ та визначення її ефективності. Модель представлено на схемі.

Разработана авторская экспериментальная система развития творческих способностей учащихся младшего школьного возраста в процессе физического воспитания (ФВ). Описана теоретическая модель системы развития творческих способностей учащихся младшего школьного возраста в процессе ФВ с соблюдением основных признаков создания систем в научных исследованиях. Охарактеризованы элементы системы, ее подсистемы, компоненты и внутренняя структура взаимосвязей между ними, что придает целостности экспериментальной системе развития творческих способностей учащихся младшего школьного возраста в процессе ФВ. Сделан вывод, что упорядочение знаний о содержании творческих способностей и организационно-методическое обеспечение процесса формирования креативности учащихся способствовало разработке системы развития творческих способностей младших школьников в процессе ФВ. В качестве перспективы исследования названо внедрение экспериментальной системы развития творческих способностей детей младшего школьного возраста в процесс ФВ и определение ее эффективности. Модель представлена на схеме.

The article analyzes a theoretical model of the system of developing creative abilities of primary school children in the process of physical education, in compliance with the basic features of creating systems in scientific research. It characterizesstructural elements, subsystems, components and internal structure of relationships between them, which provides integrity of the experimental system of developing creativity of primary school children in terms of physical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.51-724 + Ю983.402.1 + Ч421.221.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Середа І. В. 
Особистісно-професійне самовиховання студентів: фактори активізації / І. В. Середа // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 4. - С. 58-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему самовиховання студентів за умов сучасного університету. Здійснено аналіз факторів активізації особистісно-професійного самовиховання студентів гуманітарних факультетів, виявлених у ході експериментального дослідження. Запропоновано оптимальні шляхи об'єднання факторів зовнішнього та внутрішнього впливу.

Исследована проблема самовоспитания студентов в условиях современного университета. Осуществлен анализ факторов активизации личностно-профессионального самовоспитания студентов гуманитарных факультетов, выявленных в ходе экспериментального исследования. Предложены оптимальные пути объединения факторов внешнего и внутреннего воздействия.

It is investigated the problem of students' self-upbringing in conditions of modern university. During the experimental research of personally - professional self-upbringing of students studying on humanities faculties. Optimal ways of inner and outerinfluence unification factors were proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лищенко О. Г. 
Управління дебіторською заборгованістю як фактором фінансової стійкості підприємства / О. Г. Лищенко, І. С. Середа // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 3. - С. 84-89. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито економічну сутність дебіторської заборгованості як фактора, що справляє вплив на фінансову стійкість підприємства. Розглянуто основні причини і наслідки заборгованості та визначено заходи процесу управління дебіторською заборгованістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.727 + У9(4УКР)290-57-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Середа І. 
Аналіз навчального заняття як метод контролю за рівнем сформованості здоров'язбережувальної компетентності студентів відділення "Початкова освіта" в процесі фізичного виховання / І. Середа // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 73-79. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано та обгрунтовано схему валеологічного аналізу заняття з позиції збереження здоров’я студентів у ВНЗ. Запропоновано схему на основі розробок Ю. В. Півненко, адаптовану до процесу фізичного виховання для студентів відділення “Початкова освіта”. Здійснено валеологічний аналіз та самоаналіз заняття і уроку як основної форми організації навчально-виховного процесу у школі, за основними напрямками, що відповідають складовим здоров’я. Визначено показники оцінювання збереження та формування соціального і духовного здоров’я студентів, зокрема: рівень розвитку та прояву на занятті комунікативних навичок для успішної соціальної адаптації; навички самоосвіти та самоудосконалення (самооцінки та самокритики); ініціативу студентів; використання технологій толерантного спілкування; виявлення творчого потенціалу студентів та забезпечення умов для його реалізації в процесі фізичного виховання. Виокремлено компоненти збереження та формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я учнів.

Представлена схема валеологического анализа занятия в ВУЗ. Предложена схема на основе разработок Ю. В. Пивненко, адаптированная к процессу физического воспитания студентов отделения "Начальное образование". Осуществлен валеологический анализ и самоанализ занятия и урока как основной формы организации учебно-воспитательного процесса в школе по основным направлениям, соответствующим компонентам здоровья. Определены показатели оценки сохранения и формирования социального и духовного здоровья студентов, в частности: уровни развития и проявления коммуникативных навыков для успешной социальной адаптации; навыки самообразования и самосовершенствования (самооценки и самокритики); инициатива студентов; использование технологий толерантного общения; выявление творческого потенциала студентов и обеспечение условий для его реализации в процессе физического воспитания. Выделены компоненты сохранения и формирования физического, психического, социального и духовного здоровья учащихся.

The paper presents and justifies valeological analysis of classes by position the health of students in high school. This scheme is proposed on the basis of developments Pivnenko Y. and adapted to the process of physical education students branch of the “Primary education”. It will allow valeological analysis and introspection classes and lessons for the future and as the main form of organization of the educational process at school, for the main areas that correspond the components of health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Психолого-педагогічні та технологічні основи диференційованої логодіагностики та логокорекції : монографія / Н. В. Савінова, Н. В. Стельмах, І. В. Середа, В. А. Кисличенко, Н. А. Шавліс; Миколаїв. нац. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв : Іліон, 2017. - 269 c. - укp.

Висвітлено різні види логокорекційної роботи, які пройшли апробацію та показали позитивні результати: активно-ігрова логокорекція просодичної системи мовлення дошкільників із тяжкими порушеннями мовленнєвої діяльності; логопедичне консультування як складова логопедичного супроводу у процесі диференційованої корекції порушень мовлення; диференційований підхід до проблеми формування експресивного мовлення у дітей з моторною алалією. Розкрито як загальнопедагогічні підходи, що стосуються професійно-педагогічної компетентності викладача ВНЗ, морально-етичних основ педагогічної взаємодії, так і практико-орієнтовані підходи стосовно підготовки майбутніх корекційних педагогів до роботи за умов інклюзивного навчального закладу, формування гуманістичної спрямованості майбутніх логопедів засобами волонтерської діяльності, а також підготовки магістрів корекційної освіти в контексті технологічного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського